Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
ISSN:1330-7665
Autor:Hall, Sheldon
Naslov:Rodoslovlje modernog blockbustera
Matična publikacija:Hrvatski filmski ljetopis = The Croatian cinema chronicle / [Hrvoje Turković (glavni urednik)]. - god. 10 (2004), br. 40; str. 5-16
Impresum:Zagreb : Hrvatski filmski savez : Hrvatski državni arhiv - Hrvatska kinoteka : Hrvatsko društvo filmskih kritičara
Napomena:Tema: Blockbusteri. - Sažetak također na URL-u: http://www.hfs.hr/hfs/ljetopis_detail.asp
Sažetak:Rad je prijevod poglavlja iz knjige Genre and Contemporary Hollywood, ed. Steve Neale, 2002, London: BFI Publishing. (Puni naslov rada je: 'Tall Revenue Features: The Genealogy of the Modern Blockbuster'. Rad je objavljen uz autorovo dopuštenje). Izraz 'blockbuster' uglavnom upotrebljavamo kad govorimo o filmu koji je iznimno uspješan u financijskom smislu, ili cilja na takav uspjeh. Blockbusteri se ističu djelomično zbog svoje izuzetnosti, svog statusa ekonomske kategorije različite od i 'iznad' normalne razine većine filmova. Iako je taj izraz u posljednje vrijeme ušao u opći jezik i opisuje vrstu kinematografije koja se asocira s dominantnim komercijalnim oblicima modernog filma glavne struje, 'post-studijskog' Hollywooda, fenomen blockbustera možemo slijediti do stare tradicije iznimno uspješnih i iznimno skupih filmova koji su imali svoje mjesto u godišnjim planovima i izvještajima broja prodanih karata američke industrije. Blockbusteri zahtijevaju velika ulaganja u produkciju, ali i specifične strategije marketinga i distribucije. Široko generalizirajući, postoje dva modela distribucije koja povezujemo s prikazivanjem blockbustera: turneje (road showing) i zasićene masovne premijere. Kod modela turneja, filmovi se premijerno prikazuju na ograničen ili ekskluzivan način u velikim gradskim centrima na duže ili neodređeno vrijeme, po višim cijenama, a nakon tog 'premijernog prikazivanja' slijedi široko prikazivanje. Model zasićenosti uključuje jako reklamiranje prije premijere, nakon kojeg slijedi simultano prikazivanje velikog broje kopija (od 500 do 3000) širom zemlje. Ovaj drugi model osigurava brži povrat velikog ulaganja u produkciju i marketing blockbustera. Rad prati povijesne promjene u svakom od ovih modela, razjašnjavajući istodobno povijesne promjene u prijemu, produkciji i marketingu. ANALITIČKI SADRŽAJ: Turneje; Novi oblici proizvodnje i potrošnje; Trendovi blockbustera u 'novom' Hollywoodu
Ključne riječi:film - blockbusteri
UDK:791.65(73):339.15.054.22
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:17559

2
ISSN:1330-7665
Autor:Polimac, Nenad
Naslov:Hrvatski blockbusteri
Matična publikacija:Hrvatski filmski ljetopis = The Croatian cinema chronicle / [Hrvoje Turković (glavni urednik)]. - god. 10 (2004), br. 40; str. 17-20
Impresum:Zagreb : Hrvatski filmski savez : Hrvatski državni arhiv - Hrvatska kinoteka : Hrvatsko društvo filmskih kritičara
Napomena:Tema: Blockbusteri. - Sažetak na URL-u: http://www.hfs.hr/hfs/ljetopis_detail.asp
Ključne riječi:hrvatski film - blockbusteri
UDK:791.65(497.5):339.15.054.22 * 791.641.3(497.5)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:17560

Upit: UncontrolledTerms_swish=(hrvatski film - blockbusteri )

login